Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у грудні 2016 року

У грудні 2016 року на урядову «гарячу лінію», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), прийнято 170 876 звернень, у тому числі 4 972 електронних, отриманих через Урядовий портал та веб-сайт Центру. На питання, порушені у 87 771 зверненні (51,4 % від отриманих), фахівці Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства та довідкову інформацію. Решту звернень після їх попереднього опрацювання надіслано на розгляд центральним та місцевим органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів відповідно до компетенції.

Аналіз звернень засвідчує пріоритетність для заявників соціальної проблематики, що пов’язано, передусім, із підвищенням комунальних тарифів, отриманням житлових субсидій (частка звернень з питань субсидій становить 44,2 % від загальної кількості звернень). Недоліки у роботі територіальних органів соціального захисту населення спричинили збільшення числа звернень, які потребують безпосереднього практичного реагування органів влади на місцях.

Заявників не задовольняє, що підвищення комунальних тарифів та оплати за спожиті житлово-комунальні послуги суттєво не позначилося на  якості надання цих послуг, передусім централізованого опалення та електропостачання, на забезпеченні належного обслуговування житлового фонду.

Суб’єкти малого і середнього бізнесу у більшості висловлювали невдоволення неправомірними діями контролюючих і правоохоронних органів, неефективністю роботи посадових осіб, зокрема в органах місцевого самоврядування. Більша частина скарг підприємців стосувалася органів Державної фіскальної служби та юстиції.

Звернення, що потребували невідкладного реагування, були переважно спричинені проблемами у сфері охорони здоров’я. Водночас оперативного реагування потребували також звернення щодо розчищення автодоріг від снігових заметів, забезпечення опалення навчальних і медичних закладів, термінового проведення ремонту пошкоджених ліній електропередачі, комунальних мереж житлових будинків тощо.

На розгляд органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів надіслано 83 105 звернень(48,6 % від отриманих). Найбільшу частку становили питання соціального захисту населення (48 213 звернень, або 58 %), комунального господарства  (10 235, або 12,3 %), пенсійного забезпечення  (4 761, або 5,7 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції (4 275, або 5,1 %).

Найчастіше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (при середньому показнику по Україні 18,8 звернення) жителі Херсонської (32,6), Дніпропетровської (30,4), Харківської (28,6), Кіровоградської (28,0), Полтавської (23,2), Чернігівської (22,2) областей та м. Києва (26,1), найменше – Тернопільської (6,1), Волинської (6,4).

Упродовж місяця від громадян отримано 413 подяк на адресу органів виконавчої влади та колективу Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.