Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у червні 2020 року

У червні 2020 року Урядовим контактним центром (Центр) зареєстровано 138 296 звернень (у травні ц. р. – 138 682), що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, у т. ч. через спеціалізовані «гарячі лінії» – 126 854, Skype-зв’язок – 12, а також через Інтернет – 9 474 електронних звернення (зокрема через веб-сайт Офіційного інтернет-представництва Президента України – 1 260, Урядовий портал – 942, веб-сайт Урядового контактного центру – 7 272).
Працівниками Центру цілодобово надаються заявникам консультації, роз’яснення та довідкова інформація, зокрема за допомогою спеціалізованих сервісів: спеціалізованої лінії для громадян з порушенням слуху через Skype-зв’язок, «гарячої лінії» консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю; «гарячої лінії» з питань протидії контрабанді та корупції під час митного оформлення товарів; «телефону довіри» Апарату РНБО України для повідомлень про випадки контрабанди та корупції під час митного оформлення товарів, а також про дії, що мають ознаки ухилення від сплати митних платежів; «гарячої лінії» щодо питань протидії поширення коронавірусної інфекції (SARS-CoV-2) в Україні; «гарячих ліній» для підприємців, з питань земельної реформи, для кандидатів на посади фахівців з питань реформ; «гарячої лінії» підтримки національної онлайн-платформи з цифрової грамотності; «гарячої лінії» з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей; «гарячої лінії» з прийому звернень у рамках реалізації державної програми компенсацій для підприємців «Доступні кредити 5-7-9 %»; «гарячої лінії» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій; «гарячої лінії» з питань вступної кампанії у вищі навчальні заклади у 2020 році.
Продовжується опрацювання Центром повідомлень через чати за допомогою месенджерів: до МЗС (від громадян України, що перебувають за кордоном та потребують допомоги під час пандемії коронавірусу в світі); до Мінцифри (за проектом «Цифрова держава» через «чат ДіЯ» і з питань підтримки підприємців малого та середнього бізнесу), а також Мінсоцполітики – з питань соціального захисту.
Із загального масиву звернень, отриманих різними каналами комунікації, більшість (83 612, або 60,5 % від загального числа), що не потребували розгляду державних органів, опрацьовані працівниками Центру з наданням заявникам консультацій та роз’яснень, а також довідкової інформації. Роз’яснення надавалися також через веб-сайт, чати та офіційну сторінку Центру в соціальній мережі Facebook.
Решта звернень (54 684, або 39,5 %) була надіслана для розгляду відповідно до компетенції центральним і місцевим органам виконавчої влади, державним колегіальним органам, іншим державним органам, Офісу Президента України і Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Найбільш актуальними у зверненнях були питання: соціального захисту населення (20 835 звернень); діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (20 793); комунального господарства (12 852 проти 7 844 у травні), розповсюдження коронавірусу (10 826 проти 14 451); пенсійного забезпечення (6 537 проти 14 578); роботи органів юстиції (5 755); діяльності посадових і службових осіб, корупції (4 264); дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності (4 242 проти 2 944).

За регіональним розподілом, у розрахунку кількості звернень на 10 тисяч населення, найбільш актуальними були питання: соціальний захист населення – м. Київ, Дніпропетровська та Херсонська області; діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – м. Київ, Дніпропетровська область; комунальне господарство – м. Київ, Дніпропетровська, Запорізька та Донецька області; коронавірус – м. Київ, Харківська та Дніпропетровська області; пенсійне забезпечення – м. Київ, Дніпропетровська, Сумська області; робота органів юстиції – м. Київ, Дніпропетровська та Кіровоградська області; діяльність посадових і службових осіб, корупція – м. Київ, Одеська та Полтавська області; дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності – м. Київ, Херсонська та Дніпропетровська області.
Загалом найбільш активно зверталися, в розрахунку на 10 тисяч населення (за середнього показника по Україні 22,1 звернення), жителі м. Києва (83,3), Дніпропетровської (39,2), Харківської (28,0), Київської (26,6), Запорізької (26,0), Херсонської (25,1), Полтавської (24,0) областей, найменш активно – Тернопільської (9,2), Закарпатської (10,8) та Луганської (11,4) областей. Дані показники (у розрахунку на чисельність населення на певній території) свідчать про найбільшу сконцентрованість проблем, що турбують громадян, у місті Києві та Дніпропетровській області.

Упродовж червня органами виконавчої влади, державними колегіальними органами, іншими державними органами, Офісом Президента України і Секретаріатом Кабінету Міністрів України розглянуто, з урахуванням надісланих раніше, 55 487 звернень, зареєстрованих Центром. Аналіз наявних у базі звернень Центру результатів їх розгляду свідчить, що питання, порушені у 6,9 % з них, вирішено позитивно. На питання, порушені у 92,5 % звернень, заявникам надано роз’яснення норм законодавства або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для їх вирішення. Звернення, у т. ч. анонімні, що не потребували надання відповіді, становили 0,3 %. На 0,3 % розглянутих звернень заявникам відмовлено, оскільки вирішення порушених питань не передбачено законодавством або можливе лише у судовому порядку.

За сприяння у вирішенні порушених у зверненнях питань від заявників отримано 477 подяк (у т. ч. 187 – працівникам Центру), зокрема: Президенту України – за проведення індексації розміру пенсійного забезпечення, виплату доплати до пенсії у розмірі 1000 гривень та встановлення щомісячної компенсаційної виплати пенсіонерам віком від 80 років; Харківському міському голові – за проведення реконструкції саду імені Т. Г. Шевченка; сільському голові Первозванівської сільської ради Кіровоградського району – за надання матеріальної та гуманітарної (продуктів харчування) допомоги; працівникам ГУ Держпраці у Київській області – за сприяння у виплаті заборгованої заробітної плати.