Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Урядовий контактний центр забезпечив проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю Міністерства охорони здоров’я

16 березня 2021 року відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Міністерства охорони здоров’я.

Протягом двох годин додзвонювачі мали можливість за безкоштовним номером телефону урядової «гарячої лінії» 1545 поспілкуватися із заступником Міністра охорони здоров’я Іриною Микичак.

У заході також взяли участь директор Департаменту реалізації політик МОЗ Андрій Гаврилюк, представники директоратів, департаментів та інших структурних підрозділів міністерства.

Вже рік, як в Україні Урядом запроваджено карантин у зв’язку з протидією поширенню коронавірусної інфекції COVID-19. Весь світ, у тому числі і наша країна, на порозі третьої хвилі коронавірусу. За словами Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, вакцинація — це ще один механізм протидії пандемії. Чим більше людей отримуватимуть вакцину, тим швидше Україна зможе пройти період коронакризи.

Телефонували жителі різних регіонів України: Івано-Франківської, Запорізької, Закарпатської, Полтавської, Херсонської, Дніпропетровської,  Чернігівської областей, міст Харкова, Львова, Одеси.

Переважно додзвонювачі порушували питання реалізації урядової програми «Доступні ліки»; надання гарантованих медичних послуг; безкоштовного обслуговування, а також цікавилися критеріями встановлення груп інвалідності. У зверненнях щодо організації надання екстреної медичної допомоги заявники передусім нарікали стосовно відмови у виїзді та затримки прибуття медпрацівників за викликами.

Так, житель Богородчанського району Івано-Франківської області поскаржився, що на звернення до обласного Центру екстреної медичної допомоги стосовно виклику бригади екстреної медичної допомоги до дружини отримав відмову у виїзді. Тільки після повторного виклику швидка приїхала і надала допомогу дружині.

 Мешканка Виноградівського району Закарпатської області потребувала роз’яснень щодо переліку безкоштовних медичних послуг у лікувальних закладах, які вона має право отримувати як особа з інвалідністю I групи підгрупи А.

З проблемою, яка потребує якнайскорішого вирішення, звернулася заявниця з Глобинського району Полтавської області. Вона повідомила, що її чоловіку після ускладнення внаслідок перенесеної у жовтні 2020 року коронавірусної хвороби COVID-19 необхідна операція по заміні лівого кульшового суглобу, вартість якої становить 100000-120000 грн. Жінка просила проконсультувати, чи можливо виконати операцію та протезування на безкоштовній основі за відповідними бюджетними програмами.

У ході прямої телефонної лінії заступник Міністра охорони здоров’я Ірина Микичак, зокрема, проконсультувала мешканку м. Кам’янське Дніпропетровської області стосовно критеріїв встановлення інвалідності, а також надала роз’яснення щодо компетенції Міністерства охорони здоров’я.

За підсумками заходу Ірина Микичак надала доручення відповідним структурним підрозділам Міністерства стосовно вирішення проблем додзвонювачів, у першу чергу тих, що потребували термінового розгляду.