Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45
Про Центнр

Пошук
Питання, що знаходяться поза компетенцією Національного банку України
  • взаємовідносини з банками, у яких призначена тимчасова адміністрація або здійснюється ліквідація – необхідно звертатися самостійно до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб;
  • оподаткування доходів, отриманих від розміщення коштів на депозитних рахунках в банках – до Державної податкової служби України;
  • повернення вкладів, що були розміщені в Ощадному банку СРСР – до Міністерства фінансів України;
  • виникнення спору з банком – оскаржувати дії банку в судовому порядку;
  • наявність фактів про вчинення працівниками банку кримінального правопорушення – подавати заяву/повідомлення до Національної поліції України.».

Відповідно до офіційних роз’яснень НБУ.