Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45
Про Центнр

Пошук
Система «ДРУГ» не працює?

З очевидних причин, навантаження на систему ДРУГ останнім часом зросло у більш ніж у 25 разів. Станом на зараз система працює стабільно. Ми працюємо над оперативним розв’язанням технічних проблем, щойно вони з’являються. У разі виникнення у подальшому труднощів з реєстрацією у системі, зокрема, отриманням електронного листа для активації облікового запису, будь ласка, напишіть на електронну адресу служби підтримки e-consul@mfa.gov.ua.

Джерело:

Роз’яснення від МЗС України: що треба знати про в’їзд на територію України та консульську допомогу у зв’язку з #COVID-19